Photo Imagine

Fullmånen

Posted in Bilder, Foto, Fullmåne, Livet, Photography, Tankar by photoimagine on april 10, 2009

 

img_2941x1

som den ser ut – i alla fall från mitt fönster…

God natt!

6 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. mojje said, on april 10, 2009 at 8:48

    Vacker, visst är det spännande att man kan se kratrar osv såpass bra från jorden.
    Morgan

  2. Znogge said, on april 10, 2009 at 11:12

    Magiskt vacker!

  3. madonnan said, on april 10, 2009 at 13:14

    Fantastiskt att du lyckades fånga den så bra – från ditt fönster…!

    Sov du gott, tro?🙄

  4. Lena Johansson said, on april 10, 2009 at 19:34

    Vackert! Fåglar navigerar efter stjärnbilder, undrar hur de reagerar på månen?😉

  5. photoimagine said, on april 11, 2009 at 2:53

    Morgan – Ja, man får passa på när det är fullmåne.

    Znogge – Tycker jag också.

    Madonnan – Jag tror det!

    Lena – Det visste jag inte, men intressant är det.

  6. Helena Palena said, on april 11, 2009 at 7:25

    Otroligt fina bilder på månen! Det är svårt att fota månen. Hon var full i torsdags. Jag tror inte att människan har varit på månen dock. Om så hade varit fallet – varför åker vi inte dit igen?
    Glad Påsk!


Kommentera

