Photo Imagine

Koltrasten

Posted in Bilder, Fåglar, Foto, Koltrast, Natur, Tyrestaskogen by photoimagine on mars 16, 2009

 

img_1777x

lyssnar

img_1778x2

iakttar

img_1779x

flyger

6 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. mojje said, on mars 16, 2009 at 20:57

    Jag gillar alla 3 bilderna, men sista bilden blir lätt en favorit för mig. Det är en bild med händelse…-kul!
    Morgan

  2. Kersti said, on mars 16, 2009 at 21:00

    Jag har hört den flera dagar i rad men ännu inte lyckats få syn på den.

  3. mrmhalland01 said, on mars 16, 2009 at 21:20

    Läckert…som vanligt..

  4. Lena Johansson said, on mars 16, 2009 at 22:07

    Den sista bilden är rolig – vilken action!
    Jag gillar den gula näbben hos hanen, han är en snygging!
    Sjunger vackert gör han också…🙂

  5. photoimagine said, on mars 17, 2009 at 18:31

    Morgan – ibland kan det bli bra trots att kameran inte hinner med.

    Kersti – den dyker nog upp när du minst anar det, men att ändå få höra den är bra nog.

    mrmhalland01 – tack mr!

    Lena – det är en trevlig och skönsångande fågel, och visst är han snygg!

  6. skatanstankar said, on mars 20, 2009 at 10:49

    För mig har koltrasten blivit en hälsning från döda allra som käraste väninna… så dina bilder … som jag halkade in på via Znogge av en reen slump… om det nu finns något sådant som ren slump.🙂 /Skatan


Kommentera

