Photo Imagine

Stockholm

Posted in Bilder, Foto, Stockholm by photoimagine on februari 23, 2009

 

miljostad

cykel2

miljostad2

Europas miljöhuvudstad 2010

SvD  –  DN

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. mrmhalland01 said, on februari 23, 2009 at 23:42

    SÅÅ läckra bilder.
    Var stod du när du tog den översta ?
    Det vet säkert alla Stockholmare, men det var över 20 år sedan jag bodde där..

  2. mojje said, on februari 24, 2009 at 19:27

    Fantastiska bilder du bjuder på här, min favorit blir bilden i mitten. Tänk att en cykel kan bli så bra på bild -kanonbild tycker jag.
    Morgan

  3. Znogge said, on februari 24, 2009 at 19:39

    En vacker huvudstad och extra festligt i dag så klart! Trodde nästan du skulle lura i vassen med kameran!

  4. photoimagine said, on februari 24, 2009 at 23:28

    mrmhalland01, då stod jag på Söders höjder. Finns en gångväg där…kommer inte ihåg vad den heter.

    mojje, tack så mycket!

    znogge, jag lurade faktiskt i vassen idag – eller vid slottet var det visst.

  5. madonnan said, on februari 25, 2009 at 11:43

    Så fantastiska bilder – får mig att verkligen känna hur jättemycket jag älskar denna stad!
    🙂


Kommentera

