Photo Imagine

Iakttagen

Posted in Ögon, Bilder, Foto, Livet, Svartvitt, Tankar by photoimagine on februari 14, 2009

 

iakttagen

Modellen – eller fotografen…

En av de första bilderna jag laddade upp på bloggen. Kommer ihåg att jag kände mig ganska stolt över att ha fångat ögonblicket – genom linsen.

Den känslan har jag även idag.

Med all respekt…  

 __________________________________________

 

hjarta

A L L A   H J Ä R T A N S   D A G

 

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lena Johansson said, on februari 14, 2009 at 9:21

    Jag som arbetar mångkulturellt vet vilka klappande hjärtan det kan finnas hos personer klädda i muslimska schalar och tygstycken. Tänker inte ens på dessa kläder i klassrummet,(men ännu har ingen dykt upp så välklädd som damen ovan) Fick förresten ett alla-hjärtans-dagkort, rosa och med handklippta rosa hjärtan av en duktig muslimsk kille, han påminde oss andra om dagens tradition!

    Välkomna in i mitt klassrum! Där finns ett reportage och ett fint bildspel!Se lärrarrummet och Lenas sida på LL-förlagets hemsida!

    http://www.lattlast.se

    Väl valda bilder idag!

  2. madonnan said, on februari 14, 2009 at 16:29

    Jag minns den bilden och är glad att ha fått vara med från ditt första bloggande här på Wp.

    Ha det så fint idag…och imorgon!😀

  3. Vakare said, on februari 15, 2009 at 18:51

    Alltid lika trevligt att ramla in här. Lämnar ett avtryck och önskar god helg🙂


Kommentera

