Photo Imagine

Lite reklam

Posted in Bilder, Foto by photoimagine on februari 13, 2009

 

mer1

bjuder jag på så här i vintertider, men vill ni ha Mer – ja, då får ni springa till kiosken och betala vad det kostar.

Så enkelt är det.

Läskigt va…!

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. madonnan said, on februari 13, 2009 at 13:18

    Haha, jag gillar ordvalet🙂

    Och en iskall Mer är aldrig fel, så en tur till kiosken kan det ju vara värt!

    Trevlig helg, Imagine.

  2. Znogge said, on februari 13, 2009 at 18:57

    Den här bilden gillar jag verkligen trots att jag inte gillar drycken eller vill ha mer🙂

    Trevlig helg!

  3. Birgitta Alvskogen said, on februari 13, 2009 at 20:22

    Hmmm…

    får mig att fundera lite över gränsen mellan konst och reklam. Är de förenliga och vem avgör vad som är vad? Den här sorten vill jag i alla fall ha Mer av!🙂

  4. photoimagine said, on februari 14, 2009 at 2:28

    Madonnan, Znogge och Birgitta A –
    Trevlig helg till er!


Kommentera

