Photo Imagine

Victoria

Posted in Bilder, Foto, Solnedgång, Sommar, Västergötland, Victoria by photoimagine on februari 7, 2009

 

vicx

vicxx1

Hertiginna av Västergötland.

leksbergxx

leksberg

leksbergx

Bilderna ovan är just från Västergötland – från trakterna där jag har mina rötter.

Dit åker jag om en vecka, till staden som kallas – Vänerns pärla.

Så nu vet ni det.

 Vill också säga att –

Sam ZodiacDeercatMadonnanZnogge och Father Ben lämnade kommentarer i mitt förra inlägg. Besök dom gärna för det är trevliga och läsvärda bloggar. Kommenterade gjorde även Lena och Jenny men har tyvärr inga länkar tillbaka till er.

14 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Birgitta Alvskogen said, on februari 7, 2009 at 19:36

    Jag har säkert sagt det förut, men nu gör jag det igen. Du är fullkomligt fenomenal med din kamera. Och generös som bjuder oss att ta del av det fina.
    Tack Imagine!🙂

  2. madonnan said, on februari 7, 2009 at 22:09

    Så helt bedårande bilder!
    Vore jag Viktoria så skulle jag förstora och rama in det tredje fotot på henne med den vackra frisyren – så jättefint!

    Och tack för att du nämner min blogg!
    🙂

  3. MissMagicGirl said, on februari 7, 2009 at 22:37

    Fina bilder! Speciellt gillade jag den sista. Skulle vilja måla en så i akvarell.
    Tack så mycket om dina snälla ord om min blogg! Din är också jättefin!

  4. pruddelutt said, on februari 8, 2009 at 13:03

    Ha det gott därborta i väster!

  5. Znogge said, on februari 8, 2009 at 13:04

    Vilka härliga bilder på vår prinsessa! Som vanligt har du lyckats bra.

    I västergötland besökte jag som liten ofta Mullsjö. Min pärla som liten vintertid!

    Trevlig söndag!

  6. Jenny said, on februari 8, 2009 at 18:20

    Fin är hon sessan. Vacker.🙂 Och landskapet likaså. Och nej, la ju ned min öppna blogg för ett par månader sedan.🙂

  7. Lena Johansson said, on februari 8, 2009 at 19:44

    Jag gillar både Victoria och Västergötland. 🙂
    Fina foton, som alltid!
    Jag har ingen blog men är oerhört road av att se bilder och fundera kring dem. Jag använder också bilder i mitt lärarjobb, jag undervisar i svenska som andraspråk och tar varje månad emot nyanlända elever som kan ingen svenska alls.
    Tack för att alla är välkomna att titta in här!

  8. bestofmankind said, on februari 8, 2009 at 20:53

    Det är fröjd för ögat att se dina tagna vackra bilder.

    Bilder tagna med själen och hjärtat.

    Kul att veta att du också är från västergötland.🙂

  9. / Rolf said, on februari 9, 2009 at 12:34

    Moln, jag äääälskar moln, du är som sagt välkommen att vid tillfälle fota Stockholm från ”Huset närmast himlen”

  10. LINDA said, on februari 9, 2009 at 14:36

    Hur är det där i Västergötland då? Var bor du nu någonstans?

  11. mojje said, on februari 9, 2009 at 19:18

    Oj oj oj, en härlig samling bilder på prinsessan och landskap. Jag gillade bilden med solnedgången.
    Morgan

  12. photoimagine said, on februari 9, 2009 at 20:34

    Tack för alla kommentarer.

    Mojje, Linda (på din fråga så bor jag i Stockholm), Rolf (ser fram emot), Bestofmankind och MissMagicGirl är ju tämligen nya besökare – så välkomna och känn er som hemma!

    Birgitta, Madonnan, Prudie, Znogge, Jenny och Lena – ni är ju alltid välkomna!

  13. Catarina said, on februari 9, 2009 at 23:00

    Utan att vara mer intresserad för kungafödda människor än andra människor måste jag säga att bilden högst upp till höger är något av det vackraste kvinnoporträtt jag sett. Inte bara ansikte, hår och kläder – utan själ.
    Håller sedan tummarna för en foto-samling från vackra Västergötland!

  14. photoimagine said, on februari 13, 2009 at 2:32

    Catarina har också dykt upp på bloggen under senare tid. Välkommen!


Kommentera

