Photo Imagine

Svartvita bilder

Posted in Bilder, Fåglar, Foto, Stockholm, Svartvitt by photoimagine on januari 23, 2009

 

mas21

kyrka2

ohly22

alf21

blev det idag från ett gråmulet Stockholm.

Fåglar

Riddarholmskyrkan

Känner du igen de två svartklädda männen som är på väg till Utrikesnämndens sammanträde på Slottet idag?

Varför hålls det sammanträdet alltid på Slottet?

Svara på det om du kan…

14 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lena Johansson said, on januari 24, 2009 at 10:43

    Black and white är ett snyggt par där uppe. (Men de är bara kompisar, inget annat!)
    Herr Kaja och fru Mås eller tvärtom?
    Skrattmåsen har hur som helst vinterkläderna på och sitter väl och väntar på polarna som har flyttat under vintern,de kommer om ett par månader…Då lever Stockholm upp. 🙂

  2. znogge said, on januari 24, 2009 at 12:24

    Nej, dessvärre inte men svartvita bilder är alltid mycket talande trots avsaknaden av färg. Eller kanske just därför🙂
    Trevlig helg!

  3. Catarina said, on januari 24, 2009 at 12:25

    SATAN vad bra bilder du tar!
    Får jag länka till din sida från min?
    Vill hitta hit på ett snabbt och smidigt sätt, och dessutom rekommendera dig till andra.

  4. Majvor said, on januari 24, 2009 at 13:48

    Hittade just din sida. Den går direkt till favoritlistan. Underbara bilder!

  5. Kenta said, on januari 24, 2009 at 14:22

    Särskilt bilden med Riddarholmskyrkan håller världsklass. Sköna kontraster där.

  6. Bo Strandberg said, on januari 24, 2009 at 16:05

    Jag instämmer med Carl Bildt på hans blogg. Du kan verkligen fota så man blir avundsjuk.

    Du finns nu bland mina bokmärken.
    Hjärtliga hälsningar!
    Bo

  7. Kersti said, on januari 24, 2009 at 18:42

    Det svartvita är så otroligt effektfullt, det är lätt att glömma.

  8. Jörgen Håkansson said, on januari 24, 2009 at 18:44

    Svartvitt är roligt. Gillar fågelbilden, den är riktigt fräck.

  9. BWH said, on januari 24, 2009 at 19:55

    Kan bara hålla med ovanstående – skickat omg till dotter som är amatörfotograf för inspiration – själv inser jag min begränsning!
    mvh
    bwh

  10. mrmhalland01 said, on januari 25, 2009 at 0:10

    Din blogg är en oas.
    Hit kommer jag efter en stressig dag på jobbet.
    Lugnet bara sprider sig när man ser dessa vackra bilder !

    Tack för att du delar med dig av ditt konstnärsskap.

  11. photoimagine said, on januari 25, 2009 at 13:51

    Tackar alla för era vänliga kommentarer och för att ni vill ta del av bilderna på bloggen.

    Nu önskar jag er en fortsatt trevlig söndag!
    / Imagine

  12. Antonia said, on januari 30, 2009 at 12:12

    Fina bilder. Du går nog samma rutt som jag gör, kanske har vi setts där vi strömmen vid fågelhörnet, där jag också tagit bilder om de sittande raden.
    Vet faktiskt inte varför jag inte lägger ut mina bilder. Men hinner inte.

  13. Muninet said, on februari 1, 2009 at 17:53

    härliga kontraster det blir i svartvitt!

  14. pruddelutt said, on februari 8, 2009 at 13:01

    Snart 17 och jag sitter och dregalr över dina underbara svart-vita bilder. Jättefina!!!
    /PRuddan


Kommentera

