Photo Imagine

Måndag

Posted in Vinter by photoimagine on januari 5, 2009

_

slatmossen11

_

slatmossen2

_

slatmossen3

_

slatmossen7

_

Idag var det kallt

Att fotografera värmer

_

12 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Anneli said, on januari 6, 2009 at 0:57

    Jag vet inte riktigt om fotografering värmer…men det gör helt klart att man glömmer all kyla! Jag har varit ute idag och jag var helt stelfrusen när jag kom hem!

    Fina bilder!

    //Anneli

  2. znogge said, on januari 6, 2009 at 15:03

    Bara man har bra vantar i alla fall! Vackra bilder som vanligt!

  3. DigiPix said, on januari 6, 2009 at 19:09

    Otroligt fina och välgjorda bilder, verkligen imponerad!

  4. Photos by Storm said, on januari 7, 2009 at 9:22

    Fantastiskt fina bilder. Ja, vilket vinterväder vi haft några dagar. Vet inte när det var -19 grader i Kalmar senast(även om inte jag har varit där just nu). Tack för titten hos mig och jag kommer garanterat tillbaka hit. Ha en bra dag/Lis

  5. Paz said, on januari 7, 2009 at 15:16

    Beautiful, beautiful, beautiful! As always, your photos are an inspiration.

    Happy New Year!

    Best,
    Paz

  6. Deercat said, on januari 8, 2009 at 22:20

    Man får lida pin om man vill vara fin sa min mormor, när jag gnölade över hemska håruppsättningar hon ville göra med mitt långa hår…Kanske man får offra sig för konsten…ja det tycker jag man ska…för det VÄRMER i betraktarens hjärta när du lyckas…Tack!🙂

  7. S said, on januari 9, 2009 at 21:45

    Har kollat igenom lite av dina bilder, du hade riktigt grymma vinterbilder! Helt galet snygga! Kram !🙂

  8. Jesper said, on januari 9, 2009 at 23:38

    Fina bilder som alltid. Tack för senast. Hoppas vi ses snart igen.

  9. S said, on januari 10, 2009 at 1:22

    Jo, jag tycker mycket om att fota, dock är jag inte så duktig men man lär väl sig. Tack så mycket och trevlig helg🙂

  10. akson said, on januari 10, 2009 at 12:06

    Underbara bilder!
    Ibland är det svårt att fotografera med vantar men det gäller att hitta rätt sort så funkar det med!

    Jag roade mig med en fototur till Skogskyrkogråden i onsdags! Det var kallt och blåsigt! *brrrr*

    Ha en fin helg!

  11. RS said, on januari 11, 2009 at 23:32

    Bilderna är bara så vackra. Ni vet väl att den här bloggen är nominerade till bästa kulturblogg i kategorin övrigt i Kulturbloggens, Bloggtidningens och Paktens omröstning om bästa kulturbloggar?
    Här kan ni läsa mer:
    http://kulturbloggen.com/?p=6049

  12. […] En helt underbar fotoblogg. Här kan du se ett inlägg där med närbilder på frost och droppas, så vackert att man […]


Kommentera

