Photo Imagine

Volvo – ”jag rullar”

Posted in Bilder, Foto, Photo, Photography, Volvo by photoimagine on december 1, 2008

 

pvx

pvxx

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. znogge said, on december 1, 2008 at 21:43

    Ingenting är självklart numera…

  2. photoimagine said, on december 1, 2008 at 21:51

    Znogge – Det har du helt rätt i.

  3. Margareta G said, on december 2, 2008 at 0:47

    Den frågan kan vi verkligen ställa oss, sambon har redan klart för sig vem som köper upp Volvo -nu när det är till salu. Det är konstigt att ingenting som är svenskt, till en viss del, går i Sverige medan andra gärna köper upp ”våra” bolag.

    Det var inte det som var huvusyftet med min kommentar utan det är en parentes, för jag måste bara få skriva hur hänförd jag är över dina foton. De år så proffessionella att jag misstänker att det är ditt yrke.

    Inspiration var ordet. Nu har jag en ännu tydligare dröm om att lära mig, utbilda mig att kunna fota på ””. Jag har kikat runt lite hos dig och det finns inte ett dåligt foto. Det får bli önskemål till min stora dag nästa år, om en riktigt bra utrustning också, Kanske kan jag åstadkomma lite bättre och skapa bättre foton.

    /Avsändare Margareta G, jag är helt såld på dina foton.

  4. photoimagine said, on december 2, 2008 at 22:30

    Margareta G – ”…misstänker att det är ditt yrke.” Nej, det är det inte, men det är alltid lika trevligt när någon uppskattar och tycker om det man gör. Tack!

  5. akson said, on december 4, 2008 at 12:44

    Finns det något värde i att behålla Volvo? Varför inte lägga ner produktionen. I synnerhet då denna svenska bil inte längre är svensk. Om jag inte har fel för mig är Volvo numera en amerikanare!

    Himla snygg bild på en gammal svensk Volvo!!


Kommentera

