Photo Imagine

I gryningen

Posted in Bilder, Foto, Photo, Photography, Stockholm by photoimagine on november 29, 2008

 

sthlm

sthlmx

Eftersom inga Stockholmsbilder kommer att tas i morgon bitti, så plockar jag fram dessa från 2006-12-01.

Två år sedan.

Staden har inte förändrats.

Kanske du har…

 

7 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Antonia said, on november 30, 2008 at 0:43

    Morgon bilder är alltid de bästa.
    Jag tog en riktig brinnande himmel för 2 veckor sen tidigt på morgonen. Såg ut som om staden brann. Har aldrig sett nåt liknande förr faktiskt.
    Nu väntar bara på norrsken, så är min lycka fullständig😉

  2. znogge said, on november 30, 2008 at 16:49

    Repriser som står sig väl!

  3. rormok said, on november 30, 2008 at 21:06

    Jättefina bilder.

    Kan det vara möjligt att köpa en eller några otroligt vackra Stockholmsmotiv ?

  4. madonnan said, on november 30, 2008 at 22:49

    Lyriska tankar om dina bilder från mig🙂 Som vanligt.

    Och jag tror att vi alla förändras, även om grundpersonligheten alltid finns kvar.

    Önskar dig en trevlig vecka!

  5. Kersti said, on november 30, 2008 at 23:35

    Antagligen är jag inte riktigt likadan som för två år sedan även om jg gärna vill tro det. Fina bilder som vanligt hos dig.

  6. photoimagine said, on december 1, 2008 at 21:53

    Tack för era vänliga kommentarer!
    Ha det bra alla!

  7. Deercat said, on december 3, 2008 at 22:40

    Jaaa…förändrats har jag….så även min stad…Jag tycker det händer något nytt både i stadsbild och det inre hela tiden….
    Kanske livets mening…att det blir förändringar..😉


Kommentera

