Photo Imagine

Koltrasten

Posted in Ågesta, Bilder, Fåglar, Foto, Koltrast, Natur, Photo, Photography by photoimagine on november 21, 2008

 

img_8922x

img_8892x

img_8926x

img_8945x

är förtjust i bär.

Sväljer dom hela.

Foton idag från Ågesta.

6 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lena Johansson said, on november 22, 2008 at 0:46

    Så fin han är, näbben lyser som guld. Och ringen runt ögat. En riktig hane.
    Enligt fågelboken är koltrasten framröstad som vår folkkäraste fågel här i Sverige.
    TACK och trevlig helg!

  2. znogge said, on november 22, 2008 at 13:42

    Vilka otroligt vackra bilder. Stilla men fulla av innehåll ändå…

  3. Ramra said, on november 22, 2008 at 17:19

    Nu har jag inte skrivit ngt på länge men jag följer din blogg med intresse. Alltid skickligt tagna bilder och härliga motiv samt tankeväckande texter. Ha det så gott!

  4. madonnan said, on november 22, 2008 at 17:41

    Jag är väldigt förtjust just i koltrastar. Brukar alltid hålla utkik när jag kommer ut från porten, för i buskarna brukar ett par hålla till.

    Kram

  5. Kersti said, on november 23, 2008 at 14:17

    Koltrasten är en fågel jag tycker mycket om. Kanske för att det är en av de få som jag känner igen. Dina bilder är fantastiskt vackra.

  6. Per Stromsjo said, on november 26, 2008 at 0:02

    En klassiskt vacker fågel. Som också verkar gilla snabbmat!


Kommentera

