Photo Imagine

I Nynäshamn

Posted in Bilder, Foto, Höst, Natur, Photography by photoimagine on november 3, 2008

 

var jag i lördags då jag skjutsade någon till Gotlandsfärjan. Passade då på att ta några bilder i omgivningen för att något senare bege mig ut i skogen och mitt möte med älgkon med kalvarna.

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. wendla said, on november 4, 2008 at 11:58

    Vilka fina och tilltalande bilder. Den nedersta bilden fick mig att känna känslan av att vara där, känner havsdoften…. och lugnet….. och spänningen på att flötet som inte är med på bilden skall dyka ner under vattenytan. :0)

    Ha det gott Imagine/Wendla

  2. Lena Johansson said, on november 4, 2008 at 17:02

    Vilket fantastiskt land vi bor i, så omväxlande natur och så vackert!

  3. znogge said, on november 5, 2008 at 20:11

    Toppen och det säger allt!

  4. Kersti said, on november 5, 2008 at 20:43

    vackert på ett stilla höstlikt sätt.

  5. Per Stromsjo said, on november 5, 2008 at 23:31

    Från en spegelblank vik till älgkon. Sån’t är livet i och kring huvudstaden. Lena har redan uttryckt det så väl.


Kommentera

