Photo Imagine

Fullmånen

Posted in Bilder, Foto, Photography, Stockholm by photoimagine on oktober 14, 2008

 

i kväll klockan 21.14

Tagged with:

7 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Veras Photo said, on oktober 15, 2008 at 8:55

    Så snygg bild!!!!!! Mina månbilder är tja – minst sagt suddiga, brusiga och med en pytteliten måne – jag har inte fått kläm på det där med mörkerbilder än….

  2. Photos by Storm said, on oktober 15, 2008 at 11:36

    Fin bild på fullmånen. Jag gjorde ett försök igår kväll men den blev sådär. Fantastisk fin bild på pilfinksgänget också/Lis

  3. Camilla said, on oktober 15, 2008 at 21:14

    Har du tagit den här bilden? Va häftig den va !😀

  4. Lena Johansson said, on oktober 15, 2008 at 23:42

    Månen är lika tjusig som pilfinkarna fast annorlunda…

  5. Neny said, on oktober 16, 2008 at 13:23

    Haha, jag stod också och fotade fullmåne häromdagen.🙂 Många finfina bilder, men önskade att jag hade haft bättre objektiv. Fin bild.

  6. madonnan said, on oktober 16, 2008 at 18:26

    Var det möjligtvis fullmåne inatt?? Isåfall var det därför jag sov så förskräckligt illa… Pust🙂

    Fin bild!

  7. Paz said, on oktober 18, 2008 at 3:17

    A beautiful moon.

    Paz


Kommentera

