Photo Imagine

Profil

Posted in Bilder, Foto, Photography, Stockholm by photoimagine on september 10, 2008

Tagged with:

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Per Strömsjö said, on september 11, 2008 at 9:08

    Paggan på ingång?

  2. Lena Johansson said, on september 11, 2008 at 22:50

    Om jag inte visste vem han är vet jag inte vad jag skulle gissa…
    En man full av charm i alla fall!
    Varför kommer du nära så många kända personer? Jag är nyfiken!

  3. photoimagine said, on september 12, 2008 at 23:13

    Per – ja, och han ser lite sammanbiten ut men han gör sig bra i svartvitt.

    Lena – tycker nog om att komma nära människor, så därför passerar också en och annan kändis förbi kameralinsen. Om människor tycker om att komma nära mig är en annan femma…

  4. Per Stromsjo said, on september 17, 2008 at 15:04

    Det är en bra bild. Som vanligt.

  5. Antonia said, on november 21, 2008 at 15:24

    Har svårt för människor med skägg. Lika väl de gömmer ansiktet gömmer de sanningen också.


Kommentera

