Photo Imagine

Grand Prix Raggarbil 2008

Posted in Bilder, Foto, Motor, Photography, Stockholm by photoimagine on augusti 30, 2008

Ett årligt evenemang  vid Vegabaren (Sveriges första hamburgerbar) som ligger i Haninge.

Bilderna från idag lördag 30/8 -08.

Raggare kan jag inte kalla mig och någon raggarbil har jag inte, men det är fascinerande med dom här gamla fina åken – att ha möjlighet att fotografera dom är en höjdare.

Så klart!

 Copyright IMAGINE

 

13 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Stefan Jansson said, on augusti 31, 2008 at 14:07

    Snygga bilder. Det var många bilar i år. Och en del roliga människor.

  2. ::: sinkadus ::: said, on augusti 31, 2008 at 16:16

    Jag håller med.. det är riktigt snygga bilder…

  3. znogge said, on augusti 31, 2008 at 18:31

    Vilka dollargrin och vilka härliga bilder!

  4. madonnan said, on augusti 31, 2008 at 19:29

    Vilka fina bilar! Har i helgen sett ovanligt många raggarbilar inne i stan och de som åkte satt mestadels utanför fönstren…

    Har ätit korv en gång i tiden, innan jag blev veg, just vid Vegabaren, har jag bestämt för mig.

    Ha en fin vecka!

  5. Kersti said, on augusti 31, 2008 at 20:19

    Vilka läckra åk.

  6. Neny said, on september 1, 2008 at 16:10

    Aaaaaha… *drewl* Så mycket snygga bilder. Läckra bilder!

  7. Neny said, on september 1, 2008 at 16:12

    ps jag är inte heller raggare men jag ÄLSKAR gamla bilar!🙂

  8. photoimagine said, on september 1, 2008 at 23:45

    Tack alla som kommenterat härovan och till er besökare som jag inte vet vilka ni är. Ett rekordstort antal besökare på bloggen vittnar om ett stort intresse för gamla jänkare.

  9. Anonym said, on oktober 20, 2008 at 10:39

    Hej!
    jag skulle vilja ha kontakt med den person som äger dom fina bilarna här, har du uppgifter?
    Mvh
    Main

  10. Malin said, on oktober 20, 2008 at 10:40

    Hej!
    Jag skulle vilja ha kontakt med den perosn som äger dom fina bilarna, har du uppgiftern?
    Mvh
    Malin

  11. photoimagine said, on oktober 21, 2008 at 17:45

    Nej Malin, tyvärr vet jag inte vem som äger bilarna. Det var många bilar – och många ägare.

    Ha det bra!

  12. sofia said, on januari 26, 2009 at 16:09

    mke snygga bilar de😉

  13. Sam Zodiac said, on maj 26, 2009 at 10:31

    Wow!
    Ja, du är bra på att ”måla med ljuset”, Imagine!:D
    Får visst länka hit.


Kommentera

