Photo Imagine

På Gotland…

Posted in Bilder, Foto, Gotland, Himmelen, Livet, Photography, Solnedgång, Sommar, Tankar by photoimagine on augusti 13, 2008

…var jag några dagar.

Och nätter.

Vis es Vis by !

9 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. znogge said, on augusti 14, 2008 at 7:18

    Härliga bilder från vår största ö. Har aldrig varit där men skulle gärna åka dit. Kanske nästa sommar…

  2. Per Stromsjo said, on augusti 14, 2008 at 8:22

    Den där näst sista bilden är superb. Har varit sammanlagt en gång på ön ifråga, en vårvecka i just Visby. Jag föredrar nog årstider med mindre trängsel.

  3. Zoey said, on augusti 14, 2008 at 9:33

    Åh på den där medeltidsveckan skulle jag jättegärna vara någon gång – jag älskar sådana filmer och böcker och att få uppleva det ”live” vore asläckert!

  4. Neny said, on augusti 15, 2008 at 22:13

    Det är så underbart vackert där. Så fridfullt. Och på dina bilder känns det verkligen som om man är tusen år bakåt i tiden. Härligt!

  5. pruddelutt said, on augusti 16, 2008 at 9:47

    Dina bilder får mig att längta till Gotland – det är nog 15 år sedan jag var där nu.
    Ha det gott!

  6. Sam Zodiac said, on augusti 16, 2008 at 11:07

    Visst är det häftigt med den inlevelseförmåga som vissa av deltagarna i Medeltidsveckan uppvisar? Man skulle nästan kunna tro att de agerar ut ett tidigare liv, eller något i den vägen!🙂
    Den illande röda solnedgången, ja… Nog måste du väl ha Photoshoppat lite där, eller…?
    Ha det!

  7. Kersti said, on augusti 16, 2008 at 15:59

    Oj nu längtar jag ännu mer till Gotland. Fantastiska bilder.

  8. Lena Johansson said, on augusti 16, 2008 at 22:54

    Jag hade en dröm om att vandra runt Gotlands stränder…
    TACK för bilderna!

  9. madonnan said, on augusti 17, 2008 at 20:14

    Så vackra bilder från en fantastisk ö!
    🙂


Kommentera

