Photo Imagine

Blues i Kungsan…

Posted in Bilder, Blues, Foto, Livet, Photo, Photo of the day, Photography, Solnedgång, Sommar, Stockholm, Sverige, Tankar by photoimagine on juli 4, 2008

Ballonger i luften…

Brand på Söder…

Solnedgång i Väster…

Allt på samma dag – den 2 juli

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. znogge said, on juli 6, 2008 at 12:15

    Ballongbilderna är verkligen härliga!

  2. Per Stromsjo said, on juli 7, 2008 at 10:04

    Solnedgången är inte dum den heller. Men ballongen underifrån var läckert, jag håller med.

  3. madonnan said, on juli 9, 2008 at 22:46

    Oj, vilka härliga bilder och du var där, överallt…! Fastnade speciellt för de fyra Aftonbladsballongerna, så jättefint!

    Hoppas du har det bra i sommaren (kan jag iofs förstå av bilderna!)
    🙂

  4. Bernt Seipl said, on juli 18, 2008 at 6:20

    Underbara solnedgångar. Jag är, liksom större delen av befolkningen, torsk på sådana bilder och kan aldrig se mig mätt på dem. Jag har däremot svårt att fånga dem så här själv. Vet inte riktigt vad jag gör fel…..


Kommentera

