Photo Imagine

Stensjön

Posted in Allmänt, Bilder, Fåglar, Foto, Livet, Natur, Photo, Photography, Sommar, Stockholm, Sverige, Tankar, Tyrestaskogen by photoimagine on juli 3, 2008

…är en av många små sjöar i Tyresta nationalpark – Där såg jag en häger…

9 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. pruddelutt said, on juli 3, 2008 at 17:29

    Fantastiska biler (som alltid!).
    Önskar dig en fortsatt fin sommar🙂

  2. Kersti said, on juli 3, 2008 at 20:40

    Där har jag sovit en natt för länge länge sedan. En kall vår. Det var nog för tidigt på året för häger.

  3. Lena Johansson said, on juli 3, 2008 at 21:49

    TACK! Jag blir inspirerad att gör en vandring där! Jag har sett hägrar sista veckan, en död på Hågelbyleden i Tumba, den låg mellan körbanorna och någon tog bort den efter ett par dagar. Jag fotade den döda fågeln, makan/maken flyttade av sorg från Tumbaån.
    Isbladskärret på Djurgården är annars en säker hägerlokal.Jag besökte fåglarna där alldeles nyligen.

  4. Björn Wadström said, on juli 3, 2008 at 22:22

    Så sköna bilder du har. Jag har lagt en länk så jag hoppas många fler hittar dina bilder.

  5. Madonnan said, on juli 3, 2008 at 23:42

    Så fint. Rofyllt, vackert, lugnande och hänförande. Där skulle jag vilja promenera lite🙂

    Ha det så bra!

  6. znogge said, on juli 3, 2008 at 23:44

    Andlöst vackert!

  7. Zoey said, on juli 4, 2008 at 7:59

    Otroligt fina bilder precis som vanligt här inne – nu önskar jag dig en trevlig sommar och tar semester i några veckor😀

  8. Per Stromsjo said, on juli 4, 2008 at 8:05

    Verkligen stämningsfyllt. Fast hägern får ursäkta, jag gillar näckrosorna allra bäst.

  9. photoimagine said, on juli 4, 2008 at 14:31

    Tack för kommentarerna och ha alla en fortsat trevlig sommar!🙂


Kommentera

