Photo Imagine

Efter regnet

Posted in Bilder, Foto, Livet, Macro, Natur, Photo, Photography, Sommar, Stockholm, Sverige by photoimagine on juni 28, 2008

vid smultronstället…

11 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Per Stromsjo said, on juni 28, 2008 at 22:15

    Hela sortimentet, pionknoppar kompletta med myr-personal och allt. Absolut sommar, no less. Tack!

  2. Madonnan said, on juni 28, 2008 at 22:28

    Å, vad underbara bilder! Helt bedårande 🙂

    Tänkte säga vilka jag gillade mest, men alla var ju lika fina.
    Ha det så bra 🙂

  3. Helena/Bildbloggerian said, on juni 28, 2008 at 23:37

    Vackra och klara bilder! Regndropparna gör att det ser så friskt och fräscht ut. Riktig sommarkänsla!

  4. Anneli said, on juni 29, 2008 at 18:53

    Jag har försökt och försökt att fånga en fin bild på en sån blåklocka men jag klarar inte det…jag blir så uttråkad på dem när jag ser dem i kameran och ännu mer på skärmen!! Usch! Trots att de är så vackra ute i naturen…eller i en bukett…Men jag har ätit smultron och det är sååå gott!! Den bilden gillar jag massor!! De ser så härligt mogna, röda och goda ut!! Saftiga..om man nu kan säga det om smultron! ;O))

    //Anneli

  5. Kersti said, on juni 30, 2008 at 10:15

    Det är nästan så jag kan känna doften av naturen efter regnet när jag ser på dina bilder.

  6. wendla said, on juni 30, 2008 at 15:28

    Vilka vackra bilder Imagine.
    Hoppas att du har det bra och njuter av sommaren trots att det regnar lite just nu. :0)
    Wendla

  7. Neny said, on juni 30, 2008 at 16:07

    Riktigt vackert! Underbara blå bilder, och smultron… efter-regnet-bilder kan vara så underbara. 🙂

  8. cattis said, on juni 30, 2008 at 20:01

    Visst är det vackert efter regnet
    och du har fångat det så bra

  9. znogge said, on juli 1, 2008 at 15:57

    Underbara bilder! De får helt enkelt tala för sig själv!

  10. photoimagine said, on juli 4, 2008 at 14:32

    Tack till er för alla kommentarer! 🙂

  11. Malena said, on juli 7, 2008 at 13:04

    Jättefina bilder! Vackert efter regnet.


Kommentera

