Photo Imagine

KISS…

Posted in Bilder, Foto, Musik, Photo, Photography, Stockholm, Sverige by photoimagine on maj 30, 2008

…kom till Stockholm igår för spelning på Stadion senare i kväll.

Fyra Lamborghini kördes fram till Sheraton och därifrån kördes dom gamla rockstjärnorna till Café Opera där festen fortsatte hela natten.

Något Stadionbesök blir det inte för min del – inte riktigt min musiksmak.

Fotografera däremot – det gillar jag.

Nedan en annan bild från igår – inte på Gene Simmons eller Tommy Thayer, men på Statsministern efter ett regeringssammanträde mitt under Irakkonferensen.

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Per Stromsjo said, on maj 30, 2008 at 19:42

    Vilken kontrast…

  2. madonnan said, on maj 31, 2008 at 9:45

    Vilka otroligt fina bilar och bilder.
    Blev glatt överraskad över att komma in till Kiss här, precis vad jag har skrivit om i min ABblogg nu på morgonen. Men du var troligen före, verkar vara så med dina foton också ju:)

    Ha en trevlig helg Imagine:)

  3. znogge said, on maj 31, 2008 at 12:09

    Härliga bilder och de såg ju riktigt snälla ut;-) Med andra ord, make-up är inte alltid bäst;-)
    Ha det gott i dag!

  4. Johan Falk said, on augusti 11, 2008 at 15:12

    Jag var också på plats, några timmar innan och missade när de kom ut för att åka till festen. Snygga bilder var det i alla fall.
    Går det att komma över några bilder????? Hör av dig.

  5. Prylar « Imagine said, on januari 28, 2010 at 19:29

    […] med den häftiga navkapseln kanske ni trodde var min Lamborghini, men där bedrog ni er. Det är nämligen min dammsugare som inte är självgående tyvärr, men […]


Kommentera

