Photo Imagine

Bloggen 1 år!

Posted in Bilder, Foto, Imagine, Livet, Photo, Photography, Stockholm, Sverige, Tankar by photoimagine on maj 24, 2008

DE TRE MEST KOLLADE INLÄGGEN:

Eric Clapton – Tears in heaven

Svart eller vitt

Fotografen

Tack så väldigt mycket för alla besök och kommentarer på bloggen !!

Under ett helt år !

”Det finns dom som ser på saker precis som dom är och frågar, varför.
Jag drömmer om saker som aldrig hänt och frågar, varför inte.” (Någon)

T R E V L I G H E L G !

14 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Per Stromsjo said, on maj 24, 2008 at 8:29

    Grattis! Du visar högkvalitativa bilder med ett personligt tilltal. Tack för det.

  2. Neny said, on maj 24, 2008 at 9:19

    Grattis! Det betyder att det är ett år sedan jag hittade dig nu, envis snok som man är.😉 Ha en god blogg- och fotosommar!

  3. Paz said, on maj 24, 2008 at 13:19

    Is this the anniversary of your blog? If so, congratulations! I’m enjoying your photos a lot. Thank you.

    Paz

  4. Belfagor said, on maj 24, 2008 at 21:11

    Grattis på bloggårsdagen😀 hoppas på många fler fina fotoalster från dig🙂

  5. photoimagine said, on maj 24, 2008 at 21:20

    Per Stromsjo – Tack så mycket för det fina omdömet!

    Neny – Första kommentaren jag fick kom faktiskt från dig. Tänkte skriva det i inlägget men glömde bort det av någon anledning så jag skriver det nu. Tack och tack detsamma!

    Paz – Yes, my blog was born one year ago. I appreciate your comments. Thank you!

  6. photoimagine said, on maj 24, 2008 at 21:22

    Belfagor – Tack så mycket och det hoppas jag också att det blir. Ha det bra!

  7. wendla said, on maj 25, 2008 at 9:47

    Grattis! Tack, för alla vackra bilder och tänkvärda ord som du har visat och givit oss läsare.
    En fin söndag önskar jag dig.
    Wendla

  8. znogge said, on maj 25, 2008 at 12:06

    Grattis bloggen! Ser fram emot fler vackra bilder och kloka ord från dig!

  9. madonnan said, on maj 25, 2008 at 21:44

    Stort Grattis och ett konstaterande:

    Vilken tur att du har visat oss så många fina bilder:)

  10. Helena/Bildbloggerian said, on maj 25, 2008 at 23:24

    Ha den äran på ettårsdagen, lite i efterskott! Jag ser fram emot det kommande året på din blogg, förmodar att det fortsätter komma många vackra bilder här🙂

  11. Kersti said, on maj 26, 2008 at 19:46

    Grattis. Hoppas att du inte slutar med det utan fortätter även nästa år.

  12. Kersti said, on maj 26, 2008 at 19:48

    Såg nyss att jag också började min blogg den 24 maj förra året. Så då är vi liksom jämngamla

  13. rambra said, on maj 27, 2008 at 12:32

    Hej! Ett helt år med finfina bilder och slagfärdiga texter och ibland en kombination som är riktigt bitande. Du underhåller mig och får mig till eftertanke. En blogg när den är riktigt bra m.a.o. Tack för detta året och på gensyn som de säger i vårt oljestinna grannland.

  14. Anneli said, on juni 3, 2008 at 22:23

    GRATTIS i efterskott… Klart att bloggen ska firas….kul med en fotoblogg som denna!

    Lycka till nästkommande år!

    /Anneli


Kommentera

