Photo Imagine

GRATTIS!

Posted in Foto, Livet, Tankar by photoimagine on mars 13, 2008

img_2479xx.jpg

till en fin bloggvän som idag fyller år.

8 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. znogge said, on mars 13, 2008 at 22:10

    På samma dag som äldsta fröken så om vi menar samma så har jag grattat! vilken fin bild förresten…

  2. madonnan said, on mars 13, 2008 at 22:12

    Oj, så väldigt vackert och trevligt det ser ut!
    Det är fint med bloggvänner 🙂

    Ha en fin kväll!

  3. wendla said, on mars 13, 2008 at 22:19

    Jag grattade precis en bloggvän, inga namn, men jag ser att hon skymtar ovan här. :0)
    Ha det så himla bra
    Wendla

  4. photoimagine said, on mars 13, 2008 at 22:46

    Jodå Znogge och Wendla, visst är det hon, blondinen vi pratar om…

    Hurra X 3 !!! 🙂

  5. Ann Mysterie said, on mars 14, 2008 at 15:57

    Jag har sagt det förr, jag säger det igen.Jag kan inte få nog av dina bilder.Så vackra och klara.Det är annat än mobilkameran det 😉
    *kram till dig*

  6. Kersti said, on mars 14, 2008 at 16:15

    Härlig bild som vanligt.

  7. Neny said, on mars 14, 2008 at 18:02

    Finfint foto! 🙂

  8. Witchbitch said, on mars 15, 2008 at 13:35

    Lika vackert som din bloggvän är vacker.

    😀


Kommentera

