Photo Imagine

1967

Posted in Bilder, Livet, Musik, Natur, Photography, Solnedgång, Tankar by photoimagine on februari 2, 2008

img_1415x.jpg

Procol Harum

10 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. wendla said, on februari 2, 2008 at 0:59

    Vacker bild och fin musik!
    Precis där, ligger gäddan och lurar i vassen. :0)
    Ha dé/ Wendla

  2. znogge said, on februari 2, 2008 at 12:26

    Vacker! Allt är vackert!

  3. ::: sinkadus ::: said, on februari 2, 2008 at 13:04

    Varma färger och lugna toner… Härlig stämning…

  4. Inkan said, on februari 2, 2008 at 14:26

    OJ- är det verkligen så länge sedan ”A Whiter Shade of Pale” låg på skivspelaren? 1967…. kan det vara möjligt. Det var nyss och jag minns min ljust violetta kjol och vita sjal och ljusa kvällar vid havet och…
    nu blir jag ju nostalgisk.
    Tack för det:)

    Ha en skön helg fotografen!

  5. Kersti said, on februari 2, 2008 at 16:32

    Ja den låten kan verkligen få mig att bli nostalgisk. Tänk så tiden flyger.
    Och så en vacker bild till så oh…Ska riktigt njuta.
    Ha en skön helg

  6. Witchbitch said, on februari 2, 2008 at 16:36

    Så fint. sådär ser det ut här hos mig, vid Vänerns strand.

  7. madonnan said, on februari 2, 2008 at 18:11

    Så vackert. Jag älskar solnedgångar; de är så fantastiskt vackra.

    Ha en fin kväll:)

  8. Neny said, on februari 3, 2008 at 0:18

    Vacker solnedgång och bra låt, lyssnade mkt på den när jag växte upp.

  9. caroline said, on februari 3, 2008 at 12:00

    Åh så fint! Jag älskar hur man kan se solljuset i vattnet genom vassen🙂 Underbara färger!

    Re: Du är så välkommen🙂

    Imagine, den andra

  10. Kerstin K said, on februari 26, 2008 at 11:11

    Mycker vacker bild………kan höra musiken när jag vill, inuti..


Kommentera

