Photo Imagine

Hallelujah Moment!

Posted in Bilder, Foto, Himmelen, Livet, Musik, Photography, Tankar by photoimagine on januari 24, 2008

img_5053xxx.jpg

Happy Day…!

17 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. wendla said, on januari 24, 2008 at 21:30

    Vilken härlig bild! Jag ler för fullt här, vilken söt och glad chaufför.
    Gospel är något som jag tycker mycket om, det är så medryckande.
    Hoppas att allt är bra och att du får en skön helg/ Wendla

  2. barbara said, on januari 24, 2008 at 22:18

    What a smile!

  3. znogge said, on januari 24, 2008 at 22:52

    Ja, det kan man verkligen kalla ren och oförfalskad glädje! En verkligt härlig bild!

  4. Kersti said, on januari 24, 2008 at 23:12

    Jag blir glad ända ner i tårna av det leendet.

  5. cattis said, on januari 25, 2008 at 7:46

    Söötis!
    Här kom morgonens energikick *s
    Tack för den och ha en bra dag

    kram
    Cattis

  6. Neny said, on januari 25, 2008 at 12:34

    Haha, vilken liten sötnos!

  7. pruddelutt said, on januari 26, 2008 at 14:22

    Yes!!!! Först ska jag till McDonalds, sedn blir det Gröna Lund och jag tror nästan att jag tar en glass på vägen hem sedan😀

    Härlig bild!!!

  8. madonnan said, on januari 26, 2008 at 17:56

    Tyckte jag hade skrivit här
    men tänkte kanske bara tanken:
    att här visas en äkta glädje
    för Livet och allt som hör till.

    Så glädjande att se:)

    Ha en fin helg½

  9. Imse Vimse said, on januari 26, 2008 at 18:41

    En helt underbar bild!

    Ha det gott!

  10. Per Strömsjö said, on januari 26, 2008 at 22:21

    Önskar jag fick känna så när jag ska ut och köra. Åtminstone en gång!🙂

  11. catharina said, on januari 26, 2008 at 23:49

    Vilken fantastisk bild av ren glädje! Tack!

  12. caroline said, on januari 27, 2008 at 0:42

    åh, vilken underbar bild!

    Re: Tack så mycket!
    Trevlig helg🙂

    / Imagine .. 2?

  13. Deercat said, on januari 28, 2008 at 9:35

    Rätt glas! Rätt båge! Säger man i någon långdragen reklamsnutt på teven….Här säger jag bara…RÄTT timing! Rätt objekt…!
    Waow…man blir såååå glad….!🙂

  14. Inkan said, on januari 28, 2008 at 19:50

    Lycka! Är du upphovet till denna salige unge som ser ut att ha fått precis den upplevelse som var önskad.

    Vi borde vara lite mera som ett barn: glädja oss i detb lilla och goda;)
    Tack för den glädjen.

  15. Witchbitch said, on januari 29, 2008 at 17:39

    Ungefär som när jag får för mig att det är jag som styr mitt liv…*fniss*

  16. photoimagine said, on januari 30, 2008 at 12:37

    Tack för att ni ville kommentera. Tack till killen i bilen som kanske gjorde en del ännu gladare.
    Visst är blogginnehavaren upphov till grabben. Indirekt.
    Ett barnbarn är han.

    /Imagine

  17. Kerstin K said, on februari 26, 2008 at 11:07

    LYCKA, kommer ihåg när jag satt så där första gången. Försökte allt vad jag kunde att styra upp på en lekplats jag såg. Satt i pappas knä och bilen rullade sakta. Vilka minnen…… Jättegulligt barnbarn.


Kommentera

