Photo Imagine

Kungsträdgården

Posted in Länkar by photoimagine on november 24, 2007

is.jpg

Va kul !

Men så jobbigt det blev…

Är trött !

Vill hem !

8 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. madonnan said, on november 25, 2007 at 0:02

    Ja, de bilderna talar verkligen sitt språk, visar så tydligt, på olika sätt att det var såå jobbigt… *S*

    En bra kväll hoppas jag att du har!:)

  2. photoimagine said, on november 25, 2007 at 0:09

    Kroppsspråket är inte att ta miste på.
    Lidande!

    Ha en bra kväll du också.

  3. znogge said, on november 25, 2007 at 12:26

    Ja, man får lätt värkande fötter av skridskoåkning. Själv bröt jag benet men det är en annan femma! Härliga bilder som verkligen talar till betraktaren!
    Ha en fin söndag!

  4. sagolikt said, on november 25, 2007 at 23:53

    Tydliga bilder om trötthet i skridskoslandet:-)

    Ha det gott!

  5. Neny said, on november 26, 2007 at 9:23

    Inte alltid lätt att åka skridskor! 😀

  6. Neny said, on november 26, 2007 at 9:24

    Måste bara tillägga att jag har åkt så där, för en herrans massa år sedan när jag jobbade precis invid kungsan. Det var då det. Roligt att göra på lunchen. 😀

  7. Kersti said, on november 27, 2007 at 0:51

    Dramatik på is. Det är inte lätt det där med skridskoåkning. Jag har aldrig riktigt klarat av det. /Kersti

  8. Kerstin K said, on december 4, 2007 at 19:41

    Så känner jag när jag får på mig skridskor, hehe.


Kommentera

