Photo Imagine

Sergels torg

Posted in Foto, Imagine, Photography, Stockholm, Sverige by photoimagine on november 4, 2007

img_7348x.jpg

…en kväll i november.

Mörker

Människor

Möten

Måne

Ljus

10 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. wendla said, on november 4, 2007 at 18:40

    När jag såg bilden så slog det mig att det var ett tag sedan jag var in till stan. Börjar bli dags för fröken Wendla att vidga sina vyer och ta del av det Stockholm har att erbjuda!

    Det finns vissa likheter mellan tjuren Ferdinand och mig. Vi hittar vår ek och fastnar gärna där! :0)

    Ha en skön kväll Imagine

  2. Neny said, on november 4, 2007 at 20:53

    Vackert. 🙂

  3. znogge said, on november 4, 2007 at 20:53

    ”Plattan” är riktigt vacker så här en novemberkväll. Ja, ett besök i Stockholm skulle sitta fint tycker även Znogge!
    Fortsatt fin söndagskväll!

  4. madonnan said, on november 4, 2007 at 23:14

    Mäktigt.

    Ett ord jag nyss hörde från annat håll

    kommer till mig när jag ser och läser här.

    Fint.

    🙂

  5. Kersti said, on november 5, 2007 at 20:26

    En både rofyld och energisk bild. Tänk vad Stockholm kan vara vackert.

  6. sagolikt said, on november 5, 2007 at 23:51

    Väldigt fin bild.

    Ha det gott!

  7. birgitta said, on november 6, 2007 at 6:58

    Bilden är fin, men jag kan inte låta bli att störas av plattans mönster. Det är vasst och kallt och här finns ingen riktning. Ingen hållpunkt.

    Är det en slump att här försigått så mycken dödskamp, undrar jag i mitt stilla sinne…

    kram!

  8. Belfagor said, on november 6, 2007 at 10:09

    Riktigt vacker bild!

  9. photoimagine said, on november 8, 2007 at 22:20

    Till alla,
    Tack för kommentarer.
    Ha det bra.

  10. Sam Zodiac said, on november 15, 2007 at 3:30

    Ja, verkligen en fin bild. Och du har klarat dig utan att få speciellt mycket rörelseoskärpa i den, också!
    I likhet med birgitta störs jag dock något av Plattans oroliga mönster.
    Men det är ju knappast något man kan lasta dig för, Imagine, hehe…
    Ha det!


Kommentera

