Photo Imagine

I brist på annat…

Posted in Foto, Imagine, Photography, Politik by photoimagine on oktober 29, 2007

…och en fortsättning på tema Reinfeldt lägger jag in en bild på statssekreterare Ulrica Schenström, statsministerns högra hand.

_mg_9622x.jpg

Det återstår att se vad utgången av den här storyn blir som började med ett möte på krogen med en journalist på TV4.

Expressen…

puss210_438853n.jpg

Aftonbladets bild
4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. madonnan said, on oktober 29, 2007 at 23:30

    Intressant att inte veta… De ser rätt kärvänliga ut iaf.

    Ha en fin kväll:)

  2. madonnan said, on oktober 29, 2007 at 23:31

    Uttrycker mig väldigt otydligt ser jag…Intressant att inte veta, men vi lär få veta med tiden…ungefär så menade jag. Tror jag.

    🙂

  3. Neny said, on oktober 30, 2007 at 0:23

    Oavsett kärlek eller ej, så tycker jag att deras privatliv är deras ensak. Faktiskt. Det finns ju människor som kan kombinera arbete och privatliv.

  4. Neny said, on oktober 31, 2007 at 1:27

    Haha, nu har jag dessutom hört om vad det där handlar om på nyheterna… alkohol. Det är skojiga grejor det. Kan ställa till med fina rubriker. 🙂


Kommentera

