Photo Imagine

Björnkram

Posted in Foto, Imagine, Photography, Stockholm, Sverige by photoimagine on oktober 18, 2007

bjorn.jpg

10 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Neny said, on oktober 18, 2007 at 22:21

    Jag gillar björnkramar. Men inte från varelser med klor och för mycket kilon. 😀

  2. blessing said, on oktober 19, 2007 at 15:44

    Det ser så gott och mjukt ut. Men efter att ha sett på nyheterna vad en björn kan åstadkomma med en jägare som haft turen att överleva, tror jag att jag tar lilltösas nalle här på äsngen om jag känner mig x-tra kramsjuk/Trevlig fredag/Blessing

  3. madonnan said, on oktober 19, 2007 at 18:21

    Jag skulle nog nästan våga mig ner där, för de ser ju så mjuka och snälla ut…Att våga ta risker här väl livet till?
    (Ska jag säga som är så feg…)

    Ha en fin kväll:)

  4. sagolikt said, on oktober 20, 2007 at 8:39

    Det är en fin kram du plåtat. Fin tesxt också.

    Ha en fin helg imagine!

  5. pruddelutt said, on oktober 20, 2007 at 15:18

    Söta nallar! Men farliga…

  6. wendla said, on oktober 20, 2007 at 17:02

    Visst är de söta björnarna! Personligen så har jag en väldigt stor respekt för björnen och jag skulle inte vilja stöta på en ute i skogen. Björnlort stötte jag på en gång och hundarna som var med visade direkt att det var något i närheten, då avlägsnade vi oss ganska så kvickt därifrån.
    Ha en himla skön lördag/ Wendla

  7. livsglimtar said, on oktober 21, 2007 at 9:57

    Vilket fantastiskt ljus du har i dina bilder, verkligen vackert. Det är så vilsamt att titta på välkomponerade bilder, jag har inte före bloggandets tid insett vilket starkt intryck bilder, även vardagliga bilder kan ge mig. Nu njuter jag av att få följe med er fotobloggare på era turer.
    Du, tack för trevlig kommentar i min blogg och välkommen tillbaka.
    Kram Maggan

  8. photoimagine said, on oktober 21, 2007 at 12:25

    Tack för era kommentarer och björnkramar till alla.

    Det sägs att det är hundarna som triggar igång björnarna till att anfalla.
    Så, nästa gång ni ska ge er ut i skogarna för att krama nallar…lämna vovven hemma om ni har en sådan.

    Ha det gott.

    /Imagine

  9. photoimagine said, on oktober 21, 2007 at 13:11

    Ingen skugga ska falla över hundarna som bara gör sitt jobb.
    Jägarna får nog själva ta hela ansvaret för det som händer i skogarna.

    Så fick jag det sagt.

    🙂

  10. Per Strömsjö said, on november 1, 2007 at 23:13

    Rofylld bild, på något sätt. Rovdjur i fångenskap har nog inte så myket att glädjas åt.


Kommentera

