Photo Imagine

Unga kvinnor

Posted in Foto, Imagine, Livet, Photography, Stockholm, Tankar by photoimagine on oktober 12, 2007

_mg_6618x.jpg

8 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Neny said, on oktober 12, 2007 at 10:14

    Läcker bild! Just gråskalan gör verkligen att världen ser så stor ut, mot de små tjejerna. Gallret i bakgrunden fängslar också. Snyggt!

  2. ::: sinkadus ::: said, on oktober 12, 2007 at 10:55

    spännande bild… jag får en känsla av att det är vatten under, så samtidigt som den känns hård finns där något mjukt också…

  3. blessing said, on oktober 12, 2007 at 11:21

    Hej go fredag. Kikar in och glädjer mig av dina bilder som vanligt. Du längst upp på startsidan, såg jag att du lagt in ögon så fräckt bakom photot. E de tösas vackra? trevlig helg/Blessing

  4. znogge said, on oktober 12, 2007 at 14:52

    Härlig bild även om din rubrik får mig att tänka på romanen ”Unga kvinnor” vilket i sin tur ger mig en helt annan inre bild! Fast ganska logiskt eftersom ord föder bild!
    Ha en bra fredag!

  5. photoimagine said, on oktober 12, 2007 at 19:31

    Neny,
    tjejerna ser små ut i en stor och hård värld.
    Det har du rätt i.
    Ha det gott.

    Sinkadus,
    du har så rätt i att det finns vatten nedanför. Känner du igen dig? Du kanske har suttit där och dinglat med benen. Nedanför riksdagshuset.
    Ha det bra.

    Blessing,
    Go fredag på dig själv. Nej det är inte ögona på mi tös om det var det du undrade. Det är ögon på en annan tös som kom ivägen för kameran. På stan.
    Bless you.

    Znogge,
    Har inte läst boken, men tanken slår mig just nu; när blir man ung kvinna/ung man…?
    Ha en bra fredag själv.

  6. Rosa said, on oktober 13, 2007 at 16:41

    En mycket spännande bild. Jag som lider av höjdskräck känner pirr i maggropen när jag ser på bilden.

  7. photoimagine said, on oktober 13, 2007 at 18:41

    Rosa,
    Det är inte så högt som det ser ut men lider man av höjdskräck så gör man.
    Det finns både bekvämare och säkrare platser att sitta på och dingla med benen.

    Ha det gott och tack för kommentaren.

  8. Antonia said, on november 28, 2007 at 15:28

    Vadå unga kvinnor? Ur min perspektiv ser det ut som två unga killar.
    Men gillar jag bilden.


Kommentera

