Photo Imagine

I M A G I N E

Posted in Imagine, Livet, Musik, Tankar by photoimagine on oktober 12, 2007

Eva Cassidy

img_4993xx.jpg

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. madonnan said, on oktober 12, 2007 at 23:57

    Skriver det jag tänkte när jag såg bilden:

    Oj…ännu vackrare!

  2. Johanna said, on oktober 13, 2007 at 0:05

    Vackra bilder, de passar väldigt bra med musiken du länkat till… Skön stämning.

  3. ::: sinkadus ::: said, on oktober 13, 2007 at 23:26

    Vackra bilder… hösten är verkligen så full med färg.

    och tack för musiklänken, vilken fantastisk röst hon hade…

    Trevlig helg…

  4. annmysterie said, on oktober 14, 2007 at 13:36

    Ja, jag måste hålla med samtliga.Vilka bilder du fotograferat.Blir man inte inspiraread här, blir man det aldrig🙂
    tack för din kommentar i min blogg.Ibland behöver man en spark i baken😉 Ska undersöka mina möjligheter nu.
    *kram*


Kommentera

