Photo Imagine

Stockholm i Natt

Posted in Imagine, Livet, Stockholm, Sverige, Tankar by photoimagine on september 22, 2007

Peter Jöback

9 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Madonnan said, on september 22, 2007 at 19:35

    Hej,
    råkade ramla in här…nu igen. Och får se fina, effektfulla bilder från en fantastisk stad som är den bästa av städer. Svartvitt passar ju verkligen på de här nattbilderna.

    Undrar var det är, känner igen mig och vet att jag borde veta…men kan inte placera riktigt..

    Ha det så bra ikväll, i Stockholm🙂

  2. sagolikt said, on september 22, 2007 at 20:55

    Intressanta bilder! Är det så att du tog en ovanför den andra så att säga? Sergels torg upp och ner?;-)

  3. Kvast said, on september 22, 2007 at 20:57

    Hej.
    Det var ett tag sen jag titta in här,va väl de du ana?😉
    Fina bilder från storstan,har bara haft ”förmånen” att gästa den vid ett tillfälle för flera år sen…Får du vara ute så sent,förresten?Tack för hälsningen /Kvast

  4. photoimagine said, on september 22, 2007 at 23:41

    Madonnan, om du undrar var du är så är den översta bilden nedanför slottet. Du svänger höger i korsningen ut på Skeppsbron där du känner dig hemma.
    Damerna i skyltfönstret är från Sergelgången strax innan man kommer ut på plattan.
    Ha det bra du med i Stockholm, i natt.

  5. madonnan said, on september 23, 2007 at 0:30

    Tack.
    Undrade nog om det inte var där någonstans vid Skeppsbron. Nu vet jag. Och det är ett favoritställe här i stan🙂

    Ha det så bra.

  6. photoimagine said, on september 23, 2007 at 0:57

    Sago, tror inte riktigt att jag förstår vad du menar. Om du syftar på skyltfönstret så är det ett vanligt foto taget i Sergelgången innan man kommer ut på Sergels torg.
    Det är lampor och små spotlights som speglar sig i skyltfönstren om det är det du tänker på.
    Ha det bra.

  7. photoimagine said, on september 23, 2007 at 1:06

    Kvast, om du inte varit i huvudstaden på länge är det dags att ta med gubben och göra ett besök.
    Nej, får inte vara ute så sent men ibland måste man…
    Ha det bra.

  8. sagolikt said, on september 23, 2007 at 9:16

    Skyltförnstret kände jag igen och då trodde jag att att fotot ute på gatan var taget precis ovanför den. Däruppe på gatan. Eh, glöm det! Blir förvirrad själv nu när jag vet vart bilden togs hur jag tänkt.
    Det är fina bilder!

    Ha det fint!

  9. madonnan said, on september 23, 2007 at 10:14

    *S* Nu fattar jag hur sagolikt menar. Aha, funderade också lite när jag såg kommentaren🙂 Gatan ovanför, skulle det ha kunnat vara…🙂


Kommentera

