Photo Imagine

Stockholm idag

Posted in Imagine, Stockholm, Sverige by photoimagine on september 21, 2007

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. madonnan said, on september 22, 2007 at 0:12

    Världens bästa och vackraste stad, enligt mig.
    Och enligt dina bilder🙂

    Ha det fint!

  2. znogge said, on september 22, 2007 at 11:54

    Yngsta fröken fotograferar ofta i svartvitt och jag förstår varför när jag ser din bild!
    Ha en fin lördag!

  3. ::: sinkadus ::: said, on september 22, 2007 at 19:41

    Den mittersta svartvita bilden är riktigt häftig, det finns något slags spännande lutande mönster diagonalt genom hela bilden… i stenar, på väggen, skuggan…

    Trevlig helg.

  4. photoimagine said, on september 23, 2007 at 1:32

    Madonnan, håller med dig om staden. Tycker du också om bilderna så tackar jag ödmjukast för det.
    Tack.

    Znogge, svartvitt är tidlöst och spännande. Det har tydligen yngsta fröken insett.
    Så tack för kommentaren.

    Sinkadus, tackar för din reflektion. Du själv är en hängiven photograferare och delar det intresset så jag bara tackar och tar emot. Uppskattas.
    Ha det bra.


Kommentera

