Photo Imagine

En Bild – ett möte…

Posted in Ögon, Livet, Stockholm, Tankar by photoimagine on augusti 23, 2007

_mg_5185x.jpg

7 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. madonnan said, on augusti 23, 2007 at 15:54

    En bild…så bra: Kontraster.. Nästan så man kan se hur hon framför funderar. Vad bra du fångar ögonblick med din kamera!

    Och bra med ditt månadsarkiv, lättare att hitta om man vill läsa ngt sen tidigare… Var finns alla broar t ex?
    🙂

  2. Sam Zodiac said, on augusti 23, 2007 at 16:48

    Ja, nu var ju Modonnan först på plan med att säga precis det jag tänkte skriva; snudd på ordagrant!😉
    Nåja, jag får väl nöja mig med att återigen konstatera att du verkligen har öga för det här med foto!
    Ha det!

  3. blessing said, on augusti 23, 2007 at 22:48

    Skulle vilja veta kvinnans tankar i detta moment../b

  4. znogge said, on augusti 24, 2007 at 6:49

    Hjälp vad du är duktig!
    Ha en bra fredag!

  5. Neny said, on augusti 24, 2007 at 9:35

    Rolig bild. Gillar den.

  6. bruno said, on augusti 24, 2007 at 12:30

    som blessing skrev. jag skulle också vlja vet vad denna kvinna tänker på när hon tittar på reklam bilden. definitivt en av mina favoriter. den är inte bara högkvalitets bild utan förmedlar en känsla också. otroligt bra bild. ha en underbar helg

  7. Vakare said, on september 9, 2007 at 8:12

    En bild säger många gånger mer än 1000 ord. Den här bilden ger mig också många tankar och funderingar.


Kommentera

