Photo Imagine

BUNGYJUMP – Kungsträdgården, Stockholm

Posted in Foto, Imagine, Photo of the day, Photoimagine, Stockholm, Sverige by photoimagine on juli 22, 2007

bungy.jpg

Foto: 2007-07-21

_mg_3616x.jpg_mg_3614x.jpg_mg_3676x.jpg _mg_3699x.jpg

_mg_3639x.jpg_mg_3658x.jpg

Bungyjump, inte riktigt min grej men gillar man att kasta sig ut så är det väl ett bra sätt…man har ju en livlina.

Gillar också att hoppa, livlinor och sånt där…men då kastar jag mig hellre ut i tankarna och fantasin. Kanske skulle man kunna utveckla det här med bungyjump, men då på mitt sätt förstås. Men inte nu för jag ska hoppa ut i solen, hur man nu kan göra det…

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. madonnan said, on juli 22, 2007 at 20:39

    Helt fantastiska bilder! Du fångar verkligen spänningen/skräcken/adrenalinet eller vad det nu är han känner på översta bilden.

    Ser verkligen spännande ut och modigt… Så bra med livlina, verkligen, de håller nog alltid också, även om det ser lite skrämmande ut. Hu!🙂

  2. wendla said, on juli 22, 2007 at 23:00

    Instämmer med Madonnan! Fantastiska bilder!
    Fast jag föredrar klättring istället för Bungy Jump.
    Ha det gott! Wendla

  3. photoimagine said, on juli 29, 2007 at 8:46

    Madonnan, livlina är nog bra och håller den är det ännu bättre.🙂

    Wendla, kanske man får se dig in action. Klättrar du på väggar eller i berg… och livlina behövs även där förmodar jag.
    Håll i dig!🙂

  4. photoimagine said, on juli 29, 2007 at 8:50

    Wendla, bergväggar kan det ju vara förstås…alltså både och. Samtidigt.🙂

  5. wendla said, on september 5, 2007 at 0:28

    Jodå, jag klättrar på väggarna när jag är rastlös, men mestadels klättrar jag på klätterväggar och ibland även bergsväggar. Har dock blivit för lite klättrande ett tag nu, men det ska det bli ändring på!:0)


Kommentera

