Photo Imagine

TILLBRINGADE MIN FÖRSTA SEMESTERDAG

Posted in Bilder, Foto, Imagine, Livet, Photoimagine, Stockholm by photoimagine on juli 16, 2007

caroline.jpg

tillsammans med min yngsta dotter som också medgav att jag fick lägga ut lite bilder på henne som vi tog idag. Hon är jättekul att vara tillsammans med och det är en tid som är värdefull. Dessutom sol och värme så en bra start på semestern…Senare hämtade vi upp nästa dotter i skaran efter hennes jobb inne i stan. Det är mycke nu…och trevligt!

10 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. madonnan said, on juli 16, 2007 at 21:54

    Låter som en jättefin dag. En så bedårande vacker dotter du har. Hon ser verkligen rar ut. Perfekt att hinna med sånt som betyder mkt🙂

  2. znogge said, on juli 16, 2007 at 22:03

    Väldigt vackra bilder på din dotter som är totalt olik min…Fast hon är vacker med! Du är en skicklig fotograf!

  3. Miss Terious said, on juli 16, 2007 at 22:13

    Vilken helt fantastiskt vacker dotter du har.
    Tack för ditt gulliga besök hos mig nyss. Blev varm i hjärteroten.
    Allt gott till dig.🙂

  4. Neny said, on juli 17, 2007 at 1:09

    Söt dotter du har.🙂 Ha en fortsatt härlig semester!

  5. maisoui said, on juli 17, 2007 at 7:05

    Så söt! Njut av semestern, och solen när den är framme😉 . Kram!

  6. Fia said, on juli 17, 2007 at 9:08

    Söt tjej…och fint collage. Och hoppas värmen håller i sen iallafall i 2 veckor till🙂 Sen börjar jag jobba (självisk?? Jag??)

  7. Freja said, on juli 17, 2007 at 17:27

    Härliga bilder och en vacker tjej! Jag gillar oskärpan i bakgrunden som gör att hennes klara färger kommer fram så fint och sen att du blandat med ett antal poserande bilder i färg med ett i svarvitt och ett som det ser ut som att hon inte ”står modell”. Snyggt!

  8. Hanna said, on juli 18, 2007 at 0:51

    Jättefina bilder och, jag mâste upprepa vad som redan sagts – vad snygg och vacker hon är. Hoppas du fâr en underbar semester – min börjar inte förrän om 3 veckor. Ha det bra och fota mera🙂

  9. Rosa said, on juli 18, 2007 at 23:08

    Jättefina bilder på en vacker dotter. Jag har en 16-åring och hon har samma hårfärg (just nu) och kroppsbyggnad som din dotter.

  10. wendla said, on juli 19, 2007 at 12:14

    Vacker dotter ni har. Dina bilder är fantastiska. Ha det gott!


Kommentera

