Photo Imagine

LITE FREDAGSUNDERHÅLLNING…

Posted in Musik by photoimagine on juli 13, 2007

www.youtube.com/watch?v=EQ-JyAGUsys

Och så coolar vi ned oss…

www.youtube.com/watch?v=pGivobvdppU

www.youtube.com/watch?v=F44BcGjIbAA

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. madonnan said, on juli 13, 2007 at 14:20

    Hej där,
    roligt att se vilken musik du bjuder på. Så bra låtar..

    Ha en bra fredag:)

  2. photoimagine said, on juli 13, 2007 at 14:44

    Det var länge sedan jag lyssnade på musik så mycket som jag gjort den senaste tiden.

    Tack vare bloggen…

    Bra att du gillar musiken och ha en bra fredag du också:-)

  3. blessing said, on juli 14, 2007 at 22:48

    Gokväll min vän, tack titten. Lyssnade på musiken. Mina favoriter. Jag har en inspelning med E.C. från en annan live inspelning där låten går lite snabbare. Istället för kvinnan som sjunger solot är det E som spelar och han gör det så fantastiskt att man kan inte annat än att bli kär i kärleken. Jag säger också Grattis till Vicktoria, vem blir inte glad av att se henne le. Önskar dig en fortsatt trevlig helg/Blessing

  4. blessing said, on juli 14, 2007 at 22:51

    Sorry missade att säga vilken låt..Jo Wonderful tonight.🙂

  5. photoimagine said, on juli 16, 2007 at 21:05

    Jag tror att vi delar musiksmaken, Madonnan och Blessing.

    Må väl!🙂


Kommentera

