Photo Imagine

KRONPRINSESSAN VICTORIA FYLLER 30

Posted in Bilder, Foto, Imagine, Photo, Stockholm, Sverige by photoimagine on juli 13, 2007

victoriax.jpg

(Foto från Skeppsbron i Stockholm den 6 juni 2006.)

Har inga betänkligheter vad gäller kungahusets vara eller inte vara. Har ni det…?

Grattis Victoria!

10 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. madonnan said, on juli 13, 2007 at 21:59

    Gillar Victoria som ler mot småbarn som fryser i regnet medan pappa kungen surt åker förbi utan att titta trots att vägen är kantad av människor…

    För mig behövs ingen monarki, men med Victoria blir det ju rätt bra ändå…🙂

    Dessutom borde hon få gifta sig snart tycker jag…

  2. photoimagine said, on juli 13, 2007 at 22:32

    Tiden för giftermålet är nog inplanerat sedan länge, så det är nog dags inom en snar framtid skulle jag tro. Inom ett år…

    Monarkin är inte viktig heller för mig, har faktiskt ingen åsikt och det är ganska skönt att inte behöva ha det.🙂

  3. Neny said, on juli 14, 2007 at 11:24

    Jag har en del tankar, men allra mest tycker jag faktiskt om vår kungafamilj. De är ödmjuka, och inte alltför pråliga. En del av folket. Jag gillar att Sverige är monarki. Det är för många länder som tappat bort sin väg.

  4. znogge said, on juli 14, 2007 at 12:51

    Jag tycker också det är ok med monarki och ger gärna mitt grattis till vår kronprinsessa!
    Ha en bra dag Victoria och alla ni andra med!

  5. maisoui said, on juli 14, 2007 at 20:00

    Jag är lite kluven.. Jag tror faktiskt att vår kungafamilj är bra reklam för Sverige, men det där ”niandet” måste dem lägga av med.

  6. Nyfiken i en strut said, on juli 14, 2007 at 23:17

    Hallå mannen! Jag tycker väl att Kungafamiljen är bra som ansikte för Sverige,Viktoria är ju snyggare än Reinfeldt! Visst kostar dom pengar, men det finns så mycket annat man kunde dra ner på som drar mer! Kram på dej och ha en trevlig söndag!

  7. Anonym said, on juli 15, 2007 at 10:20

    Du undra var mina bilder tagit vägen?😉
    Jag avslutade min blogg,ska starta en ny kanske…får se..du är välkommen in hos mej när du vill.Vi syns ;)/K

  8. madonnan said, on juli 15, 2007 at 21:27

    Tittar in.
    Hoppas du har det bra i sommaren🙂

  9. Miss Terious said, on juli 16, 2007 at 6:30

    Fin bild du fångade. Min invändning är att dom bär alldeles för dyra kläder och kanske bara en gång.
    Kram 🙂

  10. photoimagine said, on juli 16, 2007 at 21:02

    Tack för era kommentarer.

    Kungahuset kommer ständigt att vara i blickpunkten och åsikterna varierar huruvida det är bra eller inte med monarki och det är ju som det är med den saken.
    Ha det bra alla!🙂


Kommentera

