Photo Imagine

SINEAD O´CONNOR – Nothing compares to you

Posted in Imagine, Livet, Photo, Photo of the day, Sverige, Tankar by photoimagine on juli 10, 2007

Lyssna


7 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. madonnan said, on juli 10, 2007 at 20:37

    En stark låt av en duktig sångerska…

  2. Neny said, on juli 10, 2007 at 20:55

    En av mina favoritlåtar när jag växte upp. 🙂

  3. photoimagine said, on juli 10, 2007 at 22:32

    Madonnan, visst är det så.

    Neny, då har du säkert minnen förknippade med den.

  4. Neny said, on juli 10, 2007 at 23:23

    Oja, många. Mest sorgsamma dock.

  5. Margareth Osju Arverud said, on juli 10, 2007 at 23:29

    Underbar musik, både i ord och ton.

    En träbåt har en hantverkares själ i sina linjer….*ler och tackar för kommentar på min blogg….ser att du också fotograferar, återkommer imorgon och kikar här….var på väg till sängs men ville bara kika in här och tacka.

    Margareth

  6. Fia said, on juli 11, 2007 at 19:42

    Hej hej hallå där….Så har man hittat hit mä….Ska kolla runt lite nogrannare när jag har mer tid…. Sitter här och firar i min ensamhet med en mariestad att min mega-långa semester har börjat…hela 2 veckor (juhuuu!) och då e det ju alltid skoj att kolla in lite bloggar. Kommer snart tillbaka igen..(stackars dej 🙂 Ha det så gott och hitta inte på några dumheter med Bruno :))

  7. $columns[1] said, on november 14, 2008 at 8:56

    $columns[4]


Lämna en kommentar