Photo Imagine

JOHN LENNON – Imagine

Posted in Imagine, John Lennon, Musik, Photoimagine by photoimagine on juli 8, 2007

Imagine

6 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. madonnan said, on juli 8, 2007 at 22:43

    Så underbar musik, en text jag kan nästan utantill. Perfekt att sjunga till Singstar, brukar få höga poäng *S*

    Gillar din musiksmak tror jag🙂

    Hoppas du har en fin kväll.

  2. Neny said, on juli 9, 2007 at 0:43

    En av de bästa låtar som någonsin gjorts.🙂

  3. Belfagor said, on juli 9, 2007 at 1:11

    Underbar musik och en riktigt riktigt duktig musiker.

  4. znogge said, on juli 9, 2007 at 16:19

    En av mina absoluta favoriter… Bara så underbar!

  5. Hanna said, on juli 10, 2007 at 1:14

    Det är en sân vacker sâng – det var längesen jag hörde den. Jag var faktiskt och ‘missade’ hans son – Sean, igâr söndag, pâ en stor konsert i Paris ”solidays”. Vi var pâ plats bara i ett par timmar för det störtregnade iett iett iett och vi sâg inte en endan av de stora artisterna pâ plats… sâ dumt det kan bli !!
    Ha det gott !

  6. madonnan said, on juli 10, 2007 at 10:46

    Varit inne och lyssnat…och tänkt.


Kommentera

