Photo Imagine

Sista dagen i juni…

Posted in Länkar by photoimagine on juni 30, 2007

img_3448xxx.jpg

14 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. madonnan said, on juni 30, 2007 at 21:48

    Så vackert…önskar jag kunde fota så, eg gillar jag att fota, men har aldrig tagit reda på hur man gör… Nåja, tur man kan titta in här och se alla fina bilder!

  2. photoimagine said, on juni 30, 2007 at 22:20

    Det var snällt sagt…Alla har vi våra intressen och talanger att förvalta på bästa sätt…learning by doing!

  3. Neny said, on juni 30, 2007 at 22:40

    Åh vilken vacker bild… !

  4. madonnan said, on juni 30, 2007 at 22:58

    Learning by doing…lärarfras ju, hm.. 🙂

  5. Isabella said, on juni 30, 2007 at 23:14

    Heej Ph!
    Så roligt att se att du hittade till mig!:O))

    Önskar dig också en fin sommar med massor av underbara fotostunder. Dina bilder är helt fantastiska, jag tror inte att du själv inser hur bra de är. Folk säger inte det bara för att vara snälla. Du borde verkligen ta fotograferande till än högre nivå än ett hobby!

    Sköt om dig väl och vi hörs!

  6. photoimagine said, on juni 30, 2007 at 23:16

    Tack Neny!
    Blev glad att höra att ni delade med er av smörgåstårtan…Det var schysst gjort!

    Madonnan! Då är det väl så att Du är läraren och jag är eleven för lärare är jag inte. Vet inte var jag fått uttrycket ifrån, men inte visste jag att det är vanligt bland lärare.

  7. madonnan said, on juni 30, 2007 at 23:38

    Ok, jag är fröken. Just nu kommer jag inte på…jo,nej, egentligen kan jag namnet på den person som myntat uttrycket. Jo: John Dewey, så tror jag han heter. Mkt vanligt att lära sig på LHS, det är ju så man lär sig 🙂

  8. sagolikt said, on juli 1, 2007 at 22:43

    Där brukar jag fika medan jag tittar på vattnet och en av världens finaste vägar jag vet!

    Otroligt vackert fotat!

  9. photoimagine said, on juli 2, 2007 at 0:15

    Visst är det fint där när solen är på väg ned.

  10. sagolikt said, on juli 2, 2007 at 1:04

    Japp! Fast dina bilderna är speciella…Ska ta min kamera med mig nästa gång jag är där…Du är en inspirationskälla och jag blir en ”härmis”:-)

  11. photoimagine said, on juli 2, 2007 at 1:48

    Tycker Du ska ta din kamera med dig och eftersom jag inte har ensamrätt på storstan får Du ”härma” så mycket Du vill, och jag kommer att fortsätta besöka din blogg för att…ja just det, få inspiration.
    Vi ger och vi får…
    Ha det bra!

  12. madonnan said, on augusti 31, 2007 at 16:29

    Känner igen mig..

  13. madonnan said, on oktober 15, 2007 at 23:07

    Den bilden tycker jag är så vacker 🙂

  14. photoimagine said, on oktober 15, 2007 at 23:16

    Tack Madonnan.
    Från en bro.


Kommentera

