Photo Imagine

När du får oväntat besök…

Posted in Allmänt, Bilder, Foto, Motor, Photo, Photo of the day, Photography, Stockholm, Sverige by photoimagine on juni 19, 2007

sas1x.jpg

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jenny said, on juni 19, 2007 at 23:36

    Mmm. Flyga. Snygg, detaljrik bild!

  2. madonnan said, on juni 20, 2007 at 20:51

    Härligt, frihet.Jag gillar att flyga 🙂

  3. geddfish said, on juni 21, 2007 at 11:29

    Stiligt! Trevlig Midsommar själv!

  4. Sofia said, on juni 21, 2007 at 21:13

    Vilka fina bilder du har på din blogg
    ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    hej photoimagine

    Roligt att du tycker om min blogg.
    ja från dagen då Ordet ”varde ljus” utgick tills idag är verkligen intressant att läsa om och följa idag också.

    Jag personligen tror att vi lever i de eskatologiska profetsiornas tid. Och dom kan vi inte stoppa; dessa profetiska skeenden som jag förstår det.
    Som du skriver så får vi alla göra så gott vi kan, och det finns så många goda krafter. Håller med dig.

    ja tro och tillit är nycklar tror jag. Men uj vad tveksam och tvivlande jag känner mig ibland. Men jag tror på Gud, utan tvekan.

    jag önskar dig också en trevlig midsommar vart du än är och med vilka du än är med.

    mvh sofia

  5. blondie60 said, on juni 23, 2007 at 13:25

    Du har väldigt vackra bilder på din sida här!


Lämna en kommentar