Photo Imagine

Kvinna på balkong

Posted in Allmänt, Bilder, Foto, Photo, Photo of the day, Photography, Stockholm, Sverige by photoimagine on juni 17, 2007
_mg_0661x.jpg

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. lillalivetstort said, on juni 25, 2007 at 20:58

    Den här bilden gillar jag. Kanske för att jag gillar (hyres)hus, jag tänker mig dem som … ja, ungefär som ett skåp fullt med berättelser, olika berättelser bakom varje fönster. Jag kan sitta länge och titta på ett till synes tråkigt hus och tänka på hur många olika världar som ryms där inne.

  2. photoimagine said, on juni 25, 2007 at 21:52

    Intressant reflektion…den tanken för mig vidare till oss som bloggar och våra berättelser; vi har öppnat våra fönster…

    Tack för kommentaren från dig!

  3. Anna Engvall said, on oktober 11, 2007 at 10:01

    En värld i varje lägenhet… Jag har en liten bok där jag skissar av människor på tunnelbanan. Brukar inte bli upptäckt,.. Några få linjer som visar deras karaktärsdrag. Och samma sak där, vem är människan bakom detta ansikte?

  4. Filifjonkan said, on augusti 5, 2009 at 17:11

    Hej Balkongkvinnan,,,är det du som kommenterade på min blogg? I så fall lämnade du en adressefter dig som är obrukbar error du vet..Men har sökt lite och hittat detta.är du fel ”kommentarska” he,, så får det gå ändå. och nej jag har 2 st katter redan Pysen och Titti men dessa är min väninnas godisbitar!Ja när fönstret är öppet så ser huset levandes ut men med stängda fönster så ser det ut om huset sover tycker jag…Ha en skön onsdagskväll + 25 grader ännu


Kommentera

