Photo Imagine

Iakttagen…modellen eller fotografen?

Posted in Bilder, Gatufoto, Photo, Photo of the day, Photography by photoimagine on maj 29, 2007

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mohsen Shojaee Far said, on maj 29, 2007 at 21:03

    what is that HEJAB ???

  2. Isabella said, on maj 31, 2007 at 10:08

    Är verkligen alla bilder på denna blogg tagna av dig, eller lägger du ut sånt som du själv gillar, blandat med dina?
    Om alla bilder är dina så tycker jag att du borde byta yrke (vad du nu jobbar med) och bli fotograf. Grymt bra är du, verkligen!

  3. photoimagine said, on maj 31, 2007 at 15:42

    Hej Isabella!
    Samtliga bilder jag lägger upp på min blogg har jag själv tagit med min kamera. Uppskattar att Du ställer frågan eftersom det inte framgår vem som är fotografen men så är det…
    Även om fotograferandet inte är mitt heltidsjobb så är det i alla fall fotandet som tillfredsställer mest.
    Och Du Isabella…tack för positivt omdöme ang bilderna och lycka till med fotandet och din nya kamera!
    Må såå gott!


Kommentera

