Photo Imagine

Stureplan – Times Square

Posted in Allmänt, Bilder, Foto, Photography, Stockholm, Sverige by photoimagine on februari 3, 2008

stureplan.jpg

times-square.jpg

Så lika – så olika

Som du – som jag

13 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. znogge said, on februari 4, 2008 at 10:46

    Jag tycker Stureplan är ganska tråkigt! Vågar man skriva det…
    Fast dina bilder är bra!

  2. photoimagine said, on februari 4, 2008 at 12:08

    Znogge – visst vågar man skriva det. Så här grå är Stureplan i jämförelse. Bilderna som är tagna i den lilla och stora staden ljuger inte.

  3. Witchbitch said, on februari 4, 2008 at 16:50

    Jag befinner mig hellre i skogen… :-)

  4. pruddelutt said, on februari 4, 2008 at 20:22

    Haha…så har jag aldrig sett på det förut. Men visst ligger det något i det när man ser dina bilder! Fast Times Square är lite roligare tycker jag nog….

  5. Neny said, on februari 4, 2008 at 21:36

    Men fy vilket risigt hus på den översta bilden, tar verkligen bort känslan av glamour och exklusivitet.

  6. wendla said, on februari 5, 2008 at 18:29

    Jag måste nog också hålla med om att Times Square ser lite mer inbjudande ut. Fast lite solsken på de övre bilderna hade nog hjälpt till att få en annan bild av Stureplan. :0)
    Ha det så himla bra/ Wendla

  7. Imse Vimse said, on februari 5, 2008 at 21:03

    Dina bilder tar liksom andan ur en. Och dina tankar med.

    Tack!

  8. madonnan said, on februari 6, 2008 at 8:15

    Du är så bra på att ta fram det där lilla
    som samtidigt är så oerhört stort –
    Just att vi är så lika och olika. Samtidigt.

    Gillar verkligen dina bilder och jag lär se Stureplan
    ur en annan vinkel nästa gång jag passerar.

    Ha det fint.

  9. Per Strömsjö said, on februari 6, 2008 at 22:11

    Den ena vill se ut som den andra. Den andra har aldrig hört talas om den ena… ;)

  10. ::: sinkadus ::: said, on februari 9, 2008 at 21:34

    Ja, för en lantis som mig så ser bilderna väldigt lika ut…

    Trevlig helg…

  11. caroline said, on februari 21, 2008 at 15:14

    Vilken häftig jämförelse! Jag älskar verkligen stadsbilder, och nu längtar jag ju inte mindre till New york direkt..
    Snyggt!

  12. Kerstin K said, on februari 26, 2008 at 11:13

    Tror att vi liksom är lite efter, men det kommer nog. För min del får gärna det lite tråkiga men lugna vara kvar..

  13. stekarn said, on december 9, 2008 at 0:48

    sluta gnäll! håll upp händerna för stureplan.


Kommentera

